agencja merchandisingowa

agencja merchandisingowa

W sklepach sieciowych i salonach obsługi klienta nic nie może być dziełem przypadku. Każda rzecz, każdy produkt, każdy element dekoracyjny i element wyposażenia oraz kolorystyka są dokładnie zaprojektowane przez specjalistów z różnych dziedzin. W przypadku całości (rozmieszczenia produktów) najwięcej do powiedzenia mają specjaliści z dziedziny Visual merchandisingu. To z takimi ekspertami firmy prowadzą konsultacje biznesowe na przykład przed rebrandingiem swoich sklepów sieciowych. Rebranding to nic innego jak wymiana wystroju posiadanych przez firmę sklepów, restauracji czy salonów obsługi klienta, w zależności od typu prowadzonej działalności. W wielu przypadkach rebranding pochłania dziesiątki milionów złotych, zwłaszcza wtedy, gdy dotyczy on kilkuset sklepów albo salonów obsługi klienta. Z tego też powodu (wysokich wydatków) musi on zostać przeprowadzony perfekcyjnie, tak, aby przez co najmniej kilka lat zadowoleni z niego byli i klienci i właściciele firmy. Działania związane z Visual merchandisingiem dotyczącym całego pakietu działań związanych z rebrandingiem są omawiane w czasie konsultacji biznesowych, w których glos mają specjaliści od merchandisingu, marketingu, reklamy i wielu innych zagadnień. Wypracowany przez wszystkich konsensus jest potem główną osią planu, w oparciu o który opracowuje się rebranding i wprowadza go w życie. A to jeszcze nie koniec działań, bo trzeba przystąpić do realizacji szeregu spraw związanych z jego realizacja, jak na przykład z harmonogramem przebudowy poszczególnych placówek.